Probleme mit 60fps

• Hey. Ich nutze Voukoder schon seit längerem. Ich hatte bisher nie Probleme ich immer in 1080/30 aufgenommen und gerendert habe. Nun habe ich eine Elgato HD60 geschenkt bekommen das ich nun 1080/60 Videos aufnehmen und bearbeiten kann. Jetzt zu meinem Problem: Sobald ich 60fps in den Settings eingebe und es rausrender dann ist das ganze Audio zerkratzt und ich kann es nur lösen indem ich es in 30 rausrender. Hat Voukoder da Probleme oder wie kann ich das Problem lösen.

PS: Danke für dieses Super Plug-in.

• Hi I'm new and just tried your plugin and I can confirm that when exporting to 25fps, the audio is fine, but if I set the video framerate to 50fps and export it using the voukoder AAC codec, the audio is all crackled / scratched as the user above said. Other than than, great plugin sir! :]

• Hi I'm new and just tried your plugin and I can confirm that when exporting to 25fps, the audio is fine, but if I set the video framerate to 50fps and export it using the voukoder AAC codec, the audio is all crackled / scratched as the user above said. Other than than, great plugin sir! :]

If you are using the latest version of voukoder there is a bug with the build-in audio maybe this could cause this.

Look here:

A better AAC encoder: FDK-AAC